***Mer Fancy Pants för Designat***

Det är lördag och jag har skapat för Designats fantastiska blogg. Kika in både där och i butiken, som ständigt fylls på med härliga nyheter.

Återigen har jag skapat med papper från Fancy Pants serie Dancing Girl. Det är en serie med härliga, färgsprakande papper som gör en riktigt glad. I botten har jag ett vitt Bazzill cardstock. Därefter tog jag den lila sidan av Dancing Girl Stripes och den prickiga sidan av Dancing Girl. Jag har dessutom använt den bruna sidan av Hip Hop när jag stansade rubriken.



Det är ganska lite dekorationer på den här layouten, men ibland känner man att fotot inte riktigt tål det. Det lilla jag har använt är enkelt och subtilt och låter fortfarande fotot stå i centrum. De fantastiskt användbara Journalingrutorna kommer från ett stickersark från October Afternoons. De har milda, fina färger som fungerar till nästan allt. Att det dessutom är fullt med olika former och storlekar på arket, är ett stort plus.
Utöver det har jag bara använt ett vackert band och två små brads.
Rubriken består av två delar, där den första delen är Mini Alpha Stickers från My Little Shoebox. Den andra halvan är stansad med ett QuicKutz alfabet som heter Bouquet, som Designat just nu har på rea!

Missa inte vår tävling som pågår nu i november. Du kan läsa om den här intill eller klicka här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah, härlig bild!



Det verkar som om min mail spärras av hotmail, så inget jag skriver kommer fram till dig eller Sara. :-( Så jag får väl låta bli att skriva viktiga saker som berör er...



Ses på fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback