***Härlig helg!!***

Jag var på en härlig liten resa i helgen som var. Vi var 8 tjejer från bloggredaktionen på Scrappiz som träffades utanför Jönköping, scrappade, planerade, åt gott, skrattade och scrappade lite till. Jag hann med så mycket som 10 layouter!!!! Det är nog rekord från min sida. På lördagen satt jag från 09.30 till ca 23.00 på kvällen, upp vid 8 och höll på till 14.00 ungefär. HÄRLIGT!!!! Jag hade såååå roligt!!!

Jag kan dock bara visa upp 2 av de layouterna jag gjorde där, de andra håller jag på lite till....;)
Den tredje layouten jag visar idag, har jag gjort just idag. Som synes är det mycket höstfoton just nu. Har i princip bara fotat vid detta tillfälle, med barnen i löven, så det blir flera layouter med samma tema.







Nu ska jag gå och ta hand om mina kära barn, som har en sån där dag där de bara bråkar och bråkar, om allt och inget. Puh....
Tyvärr är det sista delen av True Blood ikväll. Vad ska jag göra sen på onsdagskvällar? Min favorit TV-kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback