***Scrappat mycket***

Ja, trots att vi varit både i Skåne och i Vimmerby, har jag hunnit med att scrappa väldigt mycket. Det mesta är dock till Handarbeta och Scrappiz, så ni får ge er till tåls innan jag kan visa allt. Idag har jag dock skapat enkom för min egen del. Jag åker nämligen till Jokkmokk i morgon (utan man och barn, men tillsammans med min mormor, min mamma och min moster) för att hälsa på tjocka släkten, så jag kände ett visst sug att göra en sista innan jag åker. Känner att scrapabstinensen kommer att bli svår under veckan.... lika bra att föregå det! hihi;)

Här är en LO som jag gjort endast för att jag gillar fotona, så där finns ingen viktig story bakom.



På återseende när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback