***Härligt att vara ledig***

...men i morgon ska jag jobba! Börjar kl 06.00. Usch, jag känner redan nu hur kallt det kommer att vara att sätta sig i bilen. När jag slutar är jag sen ledig igen till den 7 januari, då jag börjar igen.

Julen har varit jättebra! Som den ska vara. Mamma och pappa var här, barnen var glada, snön lyste vit och jag somnade till Kalle Anka. Hihi, det märks att man blivit vuxen. Igår åkte mamma och pappa hem och vi trängdes tillsammans med tusentals andra på affärerna för att försöka byta ut tre plagg som inte passade riktigt. Vi gav dock upp och åkte hem med sakerna igen. Det var såna fruktansvärda köer, så vi hade nog varit kvar där än.

Idag åkte vi till stan igen. Först var vi på bio med barnen och såg Alvin och gängen 2. Därefter åkte vi och handlade ett Nintendo Wii med tillbehör. Hrm, det var ju inte billigt, men oj så roligt!! Barnen spelar tennis som om de aldrig gjort något annat. Spelen vi fick med oss hem var Wii Sports, Wii Play, Mario Kart, Mario Galaxy och Scooby Doo. Dessutom har jag nu beställt Wii Fit till mig! Ett perfekt sätt att hinna med att träna trots att barnen är hemma.

Det enda som varit tråkigt den här veckan är min förbannade huvudvärk. Den här veckan har jag bara varit fri från huvudvärk måndag och fredag. Jippi.... (ironi). Idag släpper det dessutom inte. Tror dock att det beror på ett alltför stort sockerintag den här veckan. Det verkar som att jag är känslig för det. Måste ta mig till doktorn i det här ärendet. Nu när jag dessutom har migrän minst två gånger i månaden (förra veckan 3 gånger....), vilket jag inte haft sen innan barnen föddes. Få se vad han säger. Jag har varit noga sen i augusti och skrivit ner när jag har huvudvärk/migrän. Övervägande kan jag se att det är i slutet av veckan jag mår dåligt, nästan varje vecka. Fan, jag vill ju inte må som sämst när jag är hemma! Slutade dricka kaffe för 6 veckor sen (dricker the istället), men jag märker ingen skillnad.

Nu måste jag natta barn. Klockan är 21 och jag vill hinna provspela lite innan jag ska sova!


Kommentarer
Postat av: Johan

Om ni skaffat Wii och inte varit online med den än (eller gått online ganska nyligen), pröva de här stegen: http://www.youtube.com/watch?v=bz7QbyYVw9A



Då får ni 500 Wii points och kan skaffa ett Nintendo 8-bitars spel gratis :)

2010-01-22 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback