***Skapat för Designat***

Jag har skapat min första layout för Designat! Det var ett härligt paket som jag fick på posten och som väckte min lust att scrappa! De underbara pappren kommer från Nikki Sivils. Det är ett märke som tidigare varit okänt för mig, men som med sina underbara färger tilltalade mig väldigt mycket!
Just den här pappers-serien heter Victoria's Street och det randiga pappret jag använt är den ena sidan av Taylor's Light. Jag har också använt mig av ett annat papper i serien, Victoria Cutie Cut-ups, för att klippa ut träden.




Den lilla bården längst ner med hus på, kommer från ett die-cut ark från My little shoebox, som heter My Neighborhood.
Rubriken är skriven med ett tygklätt American Crafts thickersalfabet som heter Patchwork Aqua.
Notera gärna den bruna linjen jag ritat precis i ovankant av fotot och pappren. Tillsammans med min lilla rad med text direkt under, tycker jag att layouten hänger ihop som den ska. Även andra halvan av rubriken har jag skrivit direkt på cardstocken, som heter Bazzil Straw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback