***Skapat åt Handarbeta***

Några dagar för tidigt har jag idag en layout att visa upp på Handarbetas blogg. Missa heller inte en sväng in i butiken.

Notbladet och biljetten är sånt jag skrivit ut på datorn, som jag sen behandlat med både glimmer mist och chalk. Även pappret har jag sprejat med glimmer mist, nerifrån höger hörn och upp mot vänster. Det är därför det är en stor brun fläck över journalingbladet.



Detta har jag använt:

Bazzil - svart, med slät yta
Prima - glitter, Arabasque
Prima - Fabulous Journaling Notebooks
Prima - Floral Light Brown
Prima - Prästkragar, Rosa
American Crafts - Thickers, Lax, Mullberry TYVÄRR SLUT I BUTIKEN
Glimmer Mist - Sandy Beach (rätt färg finns inte, länkar till alla övriga)
Fluid Chalk - Warm Red
Edge Scraper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback