***Fredagsmys***

Visst är fredagar underbara!? Okej, eftermiddagen på jobbet fullkomligt kröp fram i snigelfart. Det var så lugnt så det blev jobbigt på något sätt.
När jag väl kom hem var mitt scraphumör på topp och därför har jag skapat en LO ikväll, medan Daniel och barnen lekte någon form av kurragömma lek. Det var jättekul att höra dem, nästan lika kul som de verkade ha det!!
Lite längre fick barnen vara vakna, men det var inte det minsta tjafs när jag sa att det var dags att sova vid 21-tiden. Misstänker att de är ganska trötta efter sin första skolvecka. Miranda har ju dessutom gått från att sluta skolan 12.30 varje dag, till att sluta 14 tre dagar i veckan. Det är klart att det märks på dem.
Mannen och jag har roat oss med en film efter barnen somnat: The Day the Earth Stood Still med Keanu Reeves. Ganska bra och tänkvärd, men jag tänker inte gå in på de tankarna för då blir jag bara på dåligt humör.
Visar er layouten istället, som inte är det bästa jag gjort, men jag hade en idé om att klippa till overlayen så det såg ut som en trasig vägg och då blev det så här.



Och i morgon tänker jag avslöja var jag har fått min nya DT-plats!!! Så kul!!! Jag bubblar av glädje och stolthet. :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback