***Scrappat lite***

I tisdags kväll var jag på scrapträff. Trevligt! Hann påbörja 2 LO's som jag gjort färdigt hemma. Vill såklart visa upp dem.



Den andra är i letter-format:



Det syns lite dåligt, men det sitter faktiskt en genomskinlig fjärli fastsatt med två brads på den runda chipboarden (som jag för övrigt färgat med vit akryl + rosa och brun chalk)

Nu ska jag strax åka till jobbet. Tyvärr känns det redan som om hjärnan lagt av inför semestern. Jag tycker personligen att det är lite för tidigt (det är bara 5 veckor kvar!!), kunde ha väntat in i juni tycker jag. Men, min hjärna tycks ha bestämt sig. Detta resulterar i att jag inte alls har lust att gå dit, vill bara vara hemma, scrappa och ta det lugnt. Nåja, med tanke på med vilken hastighet veckorna rullar fram i, så är jag snart där!

Kommentarer
Postat av: Nina H

Absolut underbara! Extra ljuvlig den med blommorna, vilka foton!



Jag anar fjärilen och förstår att den är superfin IRL!



Kram

Nina

2008-05-22 @ 15:15:39
Postat av: Kicki Lundin

Blom-LOn är urhärlig!! :D Kanonfint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback