***Publicerad!!!***

Jag gjorde en LO när jag var på scrapträff igår (jag gjorde även en till, men den visar jag inte än) som var till en skissutmaning på Scraputmaningen och idag på morgonen såg jag att jag blivit publicerad med den där!!! Glad är jag!!! Det är alltid lika kul att få bli uppvisad, att någon valt det jag skapat.

Den här LO'n var det:


Fyndig titel, tycker ni inte?!

Kan meddela att våra plattor är färdiglagda!! Jag är väldigt glad och nöjd! Ska visa er bilder senare under dagen. En vecka tog det precis, med att gräva bort allt, fylla på och lägga. Torsdag till torsdag. Sen har vi spenderat dagarna med att bada!!
Tyvärr är det så att min man börjar jobba i morgon, vilket inte alls känns kul. Han har redan varit hemma i 5 veckor, men vi har bara haft 4 ihop. Känns ALLDELES för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback