***Först ut år 2008***

Nja, det stämmer ju faktiskt inte riktigt, men det är den första jag gör som inte är ett DT-alster. Så, scrappar gör jag hela tiden, men jag visar er inte dem på en gång.
Denna gjorde jag igår och jag kan inte påstå att jag tycker att det är den bästa LO jag har gjort, men man kan ju inte alltid ligga på topp ;)!

tofs

Tyvärr kom inte den smala remsan med text längst ner riktigt med, men så är det med A4 scanner. Där sitter även 4 brads, i ungefär samma färg som blommorna.
Notera gärna att jag gnuggat fast en liten [style]-gnuggis på det högra fotot. Tyvärr gled den och har därför blivit lite sned.
Heidi Grace papper har jag använt. Det rosa är dessutom flockat.

Längtar som attan efter vår stora
scrapträff här i Linköping nästa helg. Anmälningstiden gick ut i fredags, men är du nyfiken och intresserad eller bara vill shoppa, så är du ändå hjärtligt välkommen! På lördagen ska jag dessutom hålla i en nybörjardemo, som är öppen för allmänheten. Kl 12 är det.
Ska även bli kul att träffa min DT-mamma, Rosario igen. Det är tur vi har träffar en gång i halvåret, så vi har en anledning att träffas. hihihi
Ni har väl hört att jag fått 2 kollegor i DT? Ullrika/Lillblomman och Lisa/Örnen. Det känns jätteroligt och jag ser verkligen fram emot att få jobba ihop med dessa tjejer!

Nu ska jag gå och tömma en garderob, som ska bytas ut mot en ny, större. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback