***DT-alster: Julalbum***

Här kommer ett litet minialbum jag gjort med papper från Papp & Scrap (Best Creations och Déjà Views) För att få se fler bilder, gå in på Papp & Scrap's blogg. Detta lilla julalbum handlar om våra traditoner inför julen, alltså allt vi gör om och om igen, varje december.

julalbum 1

julalbum nära 1

julalbum nära 2

För övrigt är vi nyss hemkomna från mina svärföräldrar. Det gick över förväntan att klara av att hålla emot allt fika under kalaset igår. Jag tjuvåt faktiskt världens smalast bit med kladdkaka med vispgrädde. Men, jag känner mig väldigt nöjd ändå! När de andra fikade, åt jag några mandlar istället och eftersom mandel är godis för mig, var jag inte ledsen för det alls!

Däremot höll jag på att krypa ur skinnet i ren desperation, när jag surfade runt på mina scrapbloggar i går och hittade såå mycket inspiration och sen inte kunde göra något åt det (eftersom vi var nästan 20 mil hemifrån mina scrapsaker). Det var jobbigt och mycket frustrerande. Som tur var hade jag nya Creating Keepsakes med mig, så jag åtminstone kunde läsa lite.  

Kommentarer
Postat av: Mella

Jättefint!

2008-01-14 @ 20:53:28
Postat av: Helen/Hegu

Men oj, vilket fint julalbum du har gjort! Nu blev jag sugen på att göra något liknande...:)

Tack för titten!

Postat av: Annika

Vad snyggt albumet blev när det blev färdigt!!

Du har fått min "You make my day-award". Kika in hos mig om du undrar vad det är...:-)
Jag trivs i alla fall här på din blogg, och är en ständig besökare!

2008-01-16 @ 06:20:34
URL: http://fotodagbok.sajk.com
Postat av: Sandra

Hej! Du har fått den fina utmärkelsen av mig också, kika i min blogg! Tack för inspirationen!
Kram, Sandra

2008-01-16 @ 10:17:16
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: Anna G

Jättefint album!Tack för utmärkelsen i min blogg!Jag har varit så sugen på minialbum en lång tid och nu blev jag ännu mera taggad =)
kram Anna

2008-01-19 @ 20:52:01
URL: http://www.annag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback