***Viktkoll***

Ställde mig på vågen imorse, efter 2 veckors GI. Jag har gått ner 3 kg sen starten efter sommaren, 11 kg sammanlagt, vilket gör att jag nu väger 64 kg!!!!!! Helt otroligt!!! Hade någon sagt till mig i julas att jag skulle väga det efter 8 månader, hade jag inte trott det. Men här är jag nu och tror nästan att vågen ljuger när jag ställer mig på den. Det är ca 10 år sen jag vägde så här senast.

pssst.... jag har beställt lite nya kläder.....



Sen kan jag tala om att jag fick svar på min magnetröntgen i måndags och det är tydligen inget fel på mig. Inte något som syns i alla fall (hur man nu ska tolka det). Kommer att ta kontakt med en sjukgymnast för att be om att bli ordentligt "igenomkänd", ifall det är så att problemet egentligen sitter någon annan stans, eller om det är där det är nu, men inte syns. Tänker i alla fall kolla, för jag tycker att det är konstigt att man inte kan få en diagnos.
Och så sa jag till läkaren att en av de värsta sakerna är ju att jag inte vet om jag gör mig själv mer illa: om jag sitter så det gör ont, blir det värre då eller spelar det ingen roll. DÅ svarar hon att hon inte tror att jag gör mig själv illa..... Hur i hela friden kan hon säga det när hon inte vet vad det är som är fel?!?!?!?!?!?
Hur som helst, jag kan verkligen inte nöja mig med: "ibland får man bara acceptera att det gör ont". Jag är 32 år, ska jag ha ont utan orsak i ytterligare 50 år?? Aldrig!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Först måste jag säga grattis till viktnedgången!! Wao så duktigt!! Du är värd en hel garderob!!! Vet precis hur det känns att gå utan diagnos! Fick ont när jag var 29 och gick i 4 år utan att veta vad det var! Ge dig INTE!!! Ju längre man går med värk desto svårare är det att bli av med den!!!!! Jag har ngt till dig i min blogg!! Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback