***Lördagens enda alster***

Det var inte lätt att scrappa på eventet. Dels hade jag packat väldigt "light", så det fanns i princip ingenting att jobba med, dels hände det så mycket hela tiden att jag helt enkelt inte hann. (Det var lotteridragningar, handla i shopparna, fixa vin, make n' takes, demos mm)
Denna påbörjade jag, men har inte gjort klart förrän idag. Inte mycket att komma med kanske, men jag gillar den. Jag älskar detta fotot. Det är suddigt och dant, men med lite sepiafärger gör den sig bättre.

MP3

Jag är så trött idag bara, att det känns som jag kommer att somna i skrivande stund. Tror det är dags för en kaffeslurk och lite avslappning framför TV'n.

Kommentarer
Postat av: Mette

Den är helt underbart fin!
Jag gillar allt med den... Färgerna, kortet...

Kram
Mette

Postat av: Bea

Den blev jättebra! Själv har jag inte ens plockat upp sakerna sen eventet ännu... Men ikväll är det nog dags!
Kram och tack för trevligt sällskap på eventet!

2007-05-03 @ 13:31:45
URL: http://bhu136.blogspot.com
Postat av: Helena

Åh vilka fina färger du använt.
En jättefin Lo tycker jag.
*Kram*

2007-05-06 @ 16:32:13
URL: http://www.vildaella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback