***I'm on a roll***

Tjo, jag som scrappat så lite på sistone, känner mig helt överväldigad att jag helt plötsligt kände av det där SUGET ni vet, som gör att man bara inte kan låta bli att bläddra igenom fotohögen. Naturligtvis följde en del väljande av papper och pillande på dekorationer. Till råga på allt gjorde jag en dubbel!

Busfabriken - vänster

Busfabriken - höger

Inte mycket papper att tala om här egentligen. Det hade blivit för mycket med tanke på att det var så många foton (sållade bort lika många som kom med....).
Trots enkelheten känner jag mig dock riktigt nöjd med den. Orange.... Igen.... 2 stycken på lika många dagar, det måste vara något slags rekord! HiHiHiHi

Har rivit ner fuskväggen vi hade i allrummet idag, så nu är hela rummet tomt. Tyvärr sitter det ett element i vägen på den vägen som vi hade tänkt utgå ifrån när vi bygger och det kan vi inte göra något åt förrän min svärfar (som är elektriker) kommer hit på tisdag. Hoppas dock kunna få något gjort imorgon. I värsta fall får jag väl scrappa istället ;).
Kändes riktigt skönt att sova i vårt sovrum inatt. Det var som om vi aldrig varit därifrån. Det enda som skiljer är färgen på väggarna, som numera är blå och rosa. Egentligen väldigt vackra nyanser, men jag vet inte om jag vill ha det så. Är mer inne på nougat och vitt. Vi får se. (hänger på hur jag ids när jag målat Mirandas nya rum och det lilla rum som blir kvar utanför. Dessutom ska jag måla Andrea's rum)

Dags att koja. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

va fiint =D

Postat av: Annika K

Vilken härligt glad LO!! Den gillade jag BUS-mycket!!

2007-07-02 @ 08:17:58
URL: http://www.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback