Hämtat bilen

Japp, för några timmar sen körde vi hem vår nya bil. Ganska snart efter vi kom hem, fick jag chansen att köra (provkörde aldrig, eftersom det bara var sommardäck), eftersom jag behövde åka och handla. Den känns jättebra på vägen och jag är verkligen nöjd! 

I morgon måste jag dock till stan igen, eftersom vår diskmaskin helt plöstligt började pumpa ut vatten över hela golvet.... Vi har försökt laga, men det höll inte så i morgon blir det att åka och köpa en ny.

Sen är det (redan) helg igen. Veckorna bara rullar på. På måndag börjar sportlovet. Jag har lite andra arbetstider då + en dag ledigt. Det ska bli jätteskönt! Dessutom verkar det inte bli speciellt mycket barn under veckan och då är det lov även för oss som jobbar.

Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt med sportlov! Här har vi haft sportlov den här veckan, men snön lyser med sin frånvaro... Lycka till med nya bilen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback