Åhhhhhhhhhhh!!!!

Jag gjorde en helt otrolig LO igår kväll!!!!! Jag tycker den är fantastisk och jag misstänker att den kommer att vara min absoluta favorit för låååång tid framöver. Tyvärr kan jag inte visa er den, inte nu i alla fall. Har gjort den för att skicka till Hobbyhuset, som också söker designer. Får visa den senare.
Processen kring denna LO var faktiskt lite annorlunda än förut.
För det första har jag haft fotot liggande på skrivbordet i ett par veckor, för att se om det kunde "tala" till mig. Jag visste att jag skulle scrappa det, men inte hur. Annars brukar jag ju bara plocka det fotot/fotona som tilltalar mig för stunden.
Sen i går kväll var min granne, L, in här för att lämna tillbaka min QK-tång. Hon hade med sig ett par LO's och i den ena hittade jag något som tilltalade mig, så jag ritade ner det i min lilla bok.
När vi nattat barnen gick jag ner och satte mig för att glo lite på datorn. Men hur det nu var, så tog en färdig idé tag i min hjärna och jag var bara tvungen att scrappa!! Brukar inte ha helt klara bilder av hur slutproduktn ska bli, så det var också nytt. En del förändringar skedde dock under vägen, men det blev jättebra till slut!!!

Sen vet jag i natt att jag drömde om en LO. Forma Hantverk vill att den ena LO'n ska innehålla något stämplat och jag vet att jag löste det i natt, hur jag skulle göra. Jag vet till och med att jag tänkte: jag borde skriva ner det här, så jag inte glömmer det. För vad hade jag gjort i morse?? Jo, glömt!!!
Får fundera under dagen. Ska göra en till till Hobbyhuset också, sen ska jag skicka iväg.

Väntar med spänd förväntan på mitt första månadspaket från Lifetime Moments. Hoppas det inte fastnar i tullen bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback