***Gott Nytt År!!***

Och helt plötsligt är det januari igen. Nytt år. Härligt! Vi går mot varmare tider!! ;)

Hoppas du hade en härlig nyårsafton. Vi hade det jättelugnt, bara jag, mannen och barnen. Åt god mat, drack lite vin, spelade familjespel och såg på film. Kl 22.40 smällde vi hälften av våra raketer, för att Andrea skulle få se. Hon var jättetrött och somnade så fort jag la henne i sängen. De andra två var vakna till kl 01, så vi var ute och smällde den andra hälften på tolvslaget. Det var dock lite svårare att få dem i säng, de var lite uppskruvade.
Vaknade strax före 9 i morse och upptäckte att jag aldrig släckte lampan igår... hihi, lite trött jag också. Väckte barnen direkt, annars blir det inte lätt att få dem i säng ikväll vid en lagom tid.

Som en glittrig och sprakande avslutning på år 2009 visade jag igår upp tre layouter på
Scrappiz, i ett inlägg om 5 sätt att använda glitter. För hela artikeln, klicka här.
Mina layouter såg ut så här:



På den första har jag gjort en egen glittrig swirl av lite OH-plast och glitterlim.



Den andra har jag sprejat med 3 olika sorters glimmer mist på en vit cardstock. För lite mer liv, hade jag klippt ut löv i skräppapper och lagt på, så det blev vita lövfläckar i glittret.



På den tredje har jag använt mig av färdiga glittermotiv, de två bårderna som sitter över och under fotot.

Jag återkommer snart med mina 10 favoriter från det gångna året. Har börjat titta på det, det är en del att gå igenom.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Gott nytt år och god fortsättning! Vilka fina layouter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback