***Rolig utmaning***

Idag är jag hemma, eftersom Andrea fortfarande är sjuk. 39,2 redan kl 7 i morse. Det innebär att jag faktiskt fick jullov när jag kom hem kl 11 i fredags, eftersom jag bara skulle ha jobbat idag och imorgon också, men nu blir jag alltså hemma. Har passat på att grava lax, lägga in sill och baka ett bröd. Jag känner mig alltid så huslig inför julen! ;)

På scrapfronten har jag en LO, som idag finns att beskåda på
Scrappiz, att visa upp. Det var en kul utmaning vi fick när vi var i Jönköping. Först en skiss och sen fick man dra två lotter. På den ena stod det färgkrav och på den andra stod det dekorationskrav. Jag fick färgerna rött och svart, samt dekorationerna snöre, öljetter och blommor. Nedan ser ni mitt resultat, men för att se skissen och de andras bidrag (med helt andra kombinationer) klicka här.  




Jag har faktiskt en LO till att visa upp, som jag skapat i rent "privat" syfte (alltså inte på uppdrag). Det är inte det bästa jag har gjort, men så kan det inte alltid vara. Jag är ledsen om den är suddig, den var lite för tjock att scanna.



Nu ska jag gå och se om brödet är färdigt i ugnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback