***Rivningen fortskrider***

Idag kom jag hem efter 3 dagar hemma hos föräldrarna i Skåne. Barnen är kvar där och jag räknar inte med att de kommer hem förrän torsdagen den 23:e. Min man har varit duktig och rivit en hel del under tiden, så idag när jag kom hem, såg det ut så här:

Först bilder på köket.....







Så här ser det ut i hallen:



Detta är mitt skafferi just nu, också det i hallen:



Vi skulle behöva åka en sväng på tippen:.....



Nu, sen jag kom hem, har vi tömt Mirandas rum och ställt in allt i de andra barnens rum (Mirandas rum ska rivas så att allrummet kommer tillbaka)

Mirandas rum:


Paulinas och Andreas rum:




Nästa steg blir att riva Mirandas rum, men det får ni se i morgon!

Kommentarer
Postat av: Rosario

Det ser liiiite annorlunda ut...kul att ni kommit igång. Det ska bli kul när det är klar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback