***Utmanad***

Jag har blivit utmanad av Ullis.

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
- Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag?
- Packa
- Hinna med tåget
- Hinna med tunnelbanan
- Hinna med färjan
- Dricka vin och slappa

Vad gjorde du för 10 år sedan?
- Pluggade till fritidspedagog, flyttade in i en trea.

Ställen du bott på?
-
 Knislinge
- Israel (både Tiberias och Nahariyya)
- Norrköping
- Linköping

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Eftersom vi precis står med ett klart bygglov för att förstora vårt hus lite, skulle jag vilja säga att pengarna skulle gå till det. Men faktum är att i så fall skulle jag bygga ett helt nytt hus, ett som jag ritade åt mig sjäv för massor av år sen. Det vore drömmen.
Dessutom skulle jag anställa en inneboende städerska/hushållerska, för jag anser att tiden är för viktig för att slösa på städning och matlagning.
En trädgårdsmästare vore också bra.
Jag skulle istället ägna min tid åt att resa, leva livet med familjen och köpa alla scrapsaker i hela världen!
Jag har dessutom en drömhusvagn: Solifer Finlandia 600 NS, vilken jag skulle köpa på stört!

Jag utmanar: Rosario, Bea, Sara, Sandra och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback