***Scrapträff igår***

Idag hade vi en av våra "vanliga" scrapträffar, som vi brukar ha var tredje vecka. 3 LO's blev det, även om jag avslutade den sista hemma.

Den första är inspirerad av en LO som finns på
Scrapperiets blogg (som heter Pumpapuss).

hallå i luren

Här kommer nästa. Tack Camilla, för blommorna! (Hade inga blommor med mig själv)

Här leker vi

Lånade en bok/tidning av Camilla, som heter Scrapbook Trends (som jag för övrigt redan har beställt för mig själv ;) ). Den första LO'n jag la märke till, gav inspirationen till den här.

Min man

cardstocken är inte lila i verkligheten, utan grå....

Det var allt jag hade att visa för den här gången.
Nu ska jag ringa mamma, som varit i Kina i 2 veckor. Misstänker att det lär bli ett lååångt telefonsamtal, med tanke på vilket fullspäckat schema de hade där....



Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina LO's, gillar särskilt hallå i luren. Skitsnyggt med rubriken!!
Hoppas jag kan vara med på en träff snart och få lite härlig inspiration!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback