***Äntligen scrappat igen***

Ha, jag lyckades få till det. Med tanke på hur svårt det känts på sistone, så är det en bedrift. Dessutom höll jag mig till bara ett foto och då är det mycket enklare. Hade en LO i CK som inspirationskälla när jag gjorde den.

Hibiskus

Bara två dagar till semestern!!! Ska bli så himla skönt. Barnen gör sin sista dag på dagis idag, förutom en liten fest på torsdag. Daniel är tvungen att infinna sig i Hovrätten på torsdag uppe i Stockholm, vilket ställde till lite för oss. Eftersom jag sover på jobbet i morgon natt (läger), så behövde vi barnvakt på torsdag morgon. Svärfar är ju lärare, så han kommer eftersom han ändå är ledig. TACK!
För Miranda är det alltså sista dagen på dagis, någonsin! Hon börjar ju fritids efter sommaren. Helt otroligt....

Undrar hur länge det dröjer innan jag får komma till sjukan med min svanskota. Den oroar mig. Först hade jag ju jätteont och den var ganska stor (knölen alltså). Hade alsolspritsomslag på den och då krympte den till pytteliten och gjorde nästan inget ont. Sen växte den igen. Så var jag hos distriktan och dagen efter försvan den och jag hade inte ont på två dagar. Sen började det kännas lite igen, men den var bara en centimeter när jag träffade läkaren. Nu har den vuxit igen, fast jag har inte alls lika ont.... ??? Dessutom upplever jag att den inte sitter på exakt samma ställe som innan. Jaja, tids nog kommer nog remissen. 

Nu ska jag dricka lite kaffe, innan jag åker till jobbet. Har en del saker att förbereda inför western-festen imorgon: en kossa ska byggas, saloondörrar, tipis, indianfjädrar, smycken mm mm. KUL!!!

Fick förresten löneförhöjning igår. Mitt mål var att komma över 20 000 kr-strecket och det gjorde jag! 

Kommentarer
Postat av: Bea

Löneförhöjning är aldrig fel ;-)
Vad skönt det låter med semester! det är det enda man saknar när man går hemma så här - semester - eller det har man ju hela tiden, men jag menar förväntan inför semestern och känslan med första semesterdagen - den är härlig! Vi ses den 30:e!!

Postat av: Camilla

Jätteläcker!!Grattis till lönehöjningen alltid trevligt när det går åt det
håll man tänkt sig.
Ha det bra

2007-06-19 @ 19:13:00
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Malin

Kanonsnygg LO! Och grattis till löneförhöjningen. :-)

2007-06-20 @ 10:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback