***Här får ni se slutresultatet***

Här kommer några bilder som visar hur det blev där uppe.

Först står jag i Paulinas rum och fotar mot nybygget.

lilla väggen

Så här blev korridoren bort till vårt sovrum:

korridoren

På köpet fick vi ett litet extra rum utanför Mirandas (i hallen, eller vad man ska säga):

extra rummet

Mirandas rum, fotat från hennes dörröppning:

Mirandas rum

Här står jag in till vänster och fotar åt höger:

bokhyllan

Står vid sänget och fotar åt andra hållet:

garderoberna2

Så blev det och vi är hypernöjda. Nu återstår bara att plocka med alla saker, vilket jag börjat med idag. Tar en evinnerlig tid bara.
Daniel har varit och köpt taklister idag, så de ska bara målas och sättas på plats. Skönt, vi ser en ände på detta!

Nu ska jag kolla maten och dricka vin!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback