Nu visar jag mina helg-alster

Tänkte visa vad jag gjorde under den stora scrapträffen. Har svårt att prata om träffen, det är så mycket en känsla bara. Jag tycker den gick fantastiskt bra och jag blir så glad av all positiv respons. Massor av trevliga människor, roliga saker att shoppa, massor av inspiration!!!
Jag är fortfarande i ett lyckorus!!

Den första LO'n gjorde jag till annonsutmaningen på lördagen. Notera gärna att JUL är skrivet med QK Revolution-stora bokstäver: Abigail heter typsnittet. Tack Martina för lånet! Det var efter detta jag sprang till Annika på
Scrapperiet och ville beställa "Revan". Det visade sig då att hon hade en i bilen, så jag kunde köpa den på stört! Det blev en del krumsprång efter det ;) (Kalv på grönbete. hihihihi)

en känsla av JUL

Den andra är en scraplift som Rosario från Papp & Scrap hade som tävling. Denna tävling vann faktiskt jag!

Modepolis

Den tredje gjorde jag bara för att det var kul, under lördagen.

schackgeni

Sen följer söndagens alster. Jag började att göra skissutmaningen. Även här har jag lånat ett grande-alfabet: Journal. Tack, Martina, återigen!

Vår?

Nästa alster är gjort till en annonsutmaning och denna tävling vann jag! Färgerna synns dåligt, men det är för att scannern får för mycket ljus i och med alla knappar. Bakgrunden är ljusgrön, knapparna likaså. Texten är rosa. Överst står det (med handstil) "en skottkärra kan vara bra till mycket". Nederst står det "Vilostund". Det har jag stansat ut ur rosa papper och sen använt MM speciality glaze-glitter på. SUPERLÄCKERT *irl*.

Vilostund

Dagens sista alster är gjort efter en skiss i Scrapbooking mm-tidningen. Kände inte att jag orkade tänka själv riktigt.... Är inte riktigt nöjd med den än. Det saknas något och jag ska försöka fixa till det under veckan.

Tittut

Slutligen måste jag naturligtvis få visa vad som står på mitt skrivbord numera.....

magpie + reva

Visst blev det snyggt!?!?!?! Har beställt en omgång (3 st) askar till i rosa.

Jag var i tidningen idag. Extra Östergötland heter den och är en tidning som delas ut gratis varje dag, på pendeltåget och så. På framsidan var det en stor bild på M och A och sen var det en ganska stor artikel, med mig på bild, inne i tidningen. Riktigt roligt!

Ser fram emot nästa träff. Både små och stora. Men såklart önskar jag att vi ska göra denna linköpingsträff till en tradition. Vi behöver lite sånt här, så inte allt hamnar i väster.....

Kommentarer
Postat av: Nina 63

Är jag lite avis eller? Nähädå! Vill INTE ha såna små rosa lådor eller någon Reva *klappar frenetiskt över öronen och hummar högt*

Bortsett från det så är det bara att gratulera till det perfekta arrangemanget av Superduperträff och till livet som kändis i hela Östergötaland! Bra (men för kort, som alltid) artikel med fina bilder!
Att du dessutom hann med att göra så mycket fina LO:s då??????*impregnerad*

Kram
Nina

2007-02-06 @ 00:10:50
Postat av: Sandra

Jag måste missat schackgeni och tittut helt, för jag känner inte igen dem... Men de är lika fina som de andra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback