Sista dubbeln...

Ja, nu är layouterna till mitt LEGOland-album äntligen klara!!! Nu ska jag bara fundera på hur jag ska binda ihop dem. Hur brukar folk göra???????????????
Papperna fick jag i ett månadspaket från
Pysselpunkten och är från American Crafts.

Hemåt vänster
Hemåt höger

Måste bara säga att bakgrundsfärgen är egentligen ljusgrön....

Fy attan vad nöjd jag är med scannern!!! SÅ himla smidigt! Dessutom kommer jag ju inte att behöva oroa mig för blixtblänk från kameran mer! Stitcningen fungerar också förvånandsvärt bra. Riktigt kul!

Idag har vi haft världens lugnaste dag. Spelat lite TV-spel, scrappat, varit på lekplatsen och slappat i allmänhet. Andrea sov dock jättelite middag, så hon har vi hållit liv i på ren vilja den sista en och en halv timmen. Men om en stund är det dags för henne att få sova. Hon har ätit väldigt dåligt de sista 2 dagarna. Äter ungefär halva portioner hela tiden. Kanske växer hon inte så mycket just nu, eller så gör hon bara inte av med så mycket energi på annat. Eller.....?!
Tyvärr gjorde hennes trötthet idag att hon inte åt någonting till kvällsmat. Provade till och med att göra en vällingflaska åt henne (hon har aldrig ätit välling. VI har försökt hundra gånger, men hon tycker inte om det) Tänkte att det var ett dag sen vi provat, men hon ville som vanligt inte ha. Hon sprang runt med flaskan ett slag och sög lite på den på prov, men sen slutade hon. (Sitta i knä vill hon heller inte)

Känns lite konstigt att det är den första oktober idag. Men denna värme som är! Fatta, att om 7 veckor ska jag baka pepparkakor och lussekatter... Det får saken i ett fantastiskt perspektiv tycker jag!!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback