Scrappat en dubbel

Jepp, det har jag gjort. Känns svårt just nu att sätta sig och få något gjort. Jag misstänker att det är hösten som infunnit sig.... Jag brukar alltid ha svårare att få inspiration eller lust på hösten och vintern. Så här är den i alla fall, dubbeln om Andrea's ett års dag.

1 år vänster
1 år höger

Idag har jag lyckats få kaffe i mig två gånger (nej, egentligen tre) utan att jag startat kaffebryggaren!!
Först ringde jag in till J i morse för att höra om hon ville dricka kaffe med mig. Jag menade komma hit, men vi bestämde att jag skulle gå dit istället. Alltså, jag måste bara säga detta: det är så himla kul att lära känna grannarna ordentligt!!!!! Nu bor vi här på riktigt känns det som.
Efter lunch åkte jag hem till FruH för ännu en kopp. Med lite vemod i hjärtat, det måste erkännas. Jag kommer att sakna dig!!!
Till Lost fick jag också kaffe, som Daniel satt på.

En riktigt skön dag, utan jobb. Jo, en sak till som hände idag. Jag fick bekräftelse på att Miranda och Paulina fått plats på "hästlekis". Varje onsdag kväll ska de få gå på ridskola, 45 min pass (hälften i stallet och hälften på hästryggen). Det känns riktigt roligt. Jag har alltid gillat hästar, men pga mentaliteten i ridskolan jag gick i när jag var liten, så slutade jag. Därför har jag inte kommit nära så många under de senaste 15-20 åren. (Usch, ännu en "reminder" att jag börjar bli gammal... HiHiHi) Skulle faktiskt kunna tänka mig att börja i ridskola själv igen, så här i vuxen ålder. 

Nej, mörkret gör sig påmind. De senaste 3 dagarna har jag upptäckt att jag börjar bli mycket tröttare på kvällarna. Så, det är dags att sova. God natt på er bloggvänner!! 

Kommentarer
Postat av: Tomas Jonsson

Hej. Nu har jag varit inne på din blogg några gånger. Jag gillar verkligen sättet som du presenterar bilderna på. Hur gör du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback