Minialbum

I månadspaketet jag fick från Pysselpunkten förra gången, följde det med två bruna papperspåsar. Av den ena har jag idag gjort ett minialbum. Som riktmärke, för hur stort det är: albumet är 15 cm högt.

Framsidan ser ut så här:
 Andrea och dockan 1

När man öppnar ser det ut så här:
Andrea och dockan 2

Drar man ut fliken till höger kommer detta fram:
Andrea och dockan 3

Sista sidan, baksidan, ser ut så här:
Andrea och dockan 4

Själv är jag riktigt nöjd och har kommit fram till att detta måste vara en utmärkt sak att ge bort i stället för ett vanligt födesedagskort. Så, nu måste jag ta reda på var jag kan köpa fler påsar..... Någon som vet???

Hade FruH här idag på fika. Som vanligt trevligt!!
När hon skulle gå, kom J över med sonen och barnen mina kunde fortsätta sitt ganska höga tempo. När sen Daniel kom hem strax innan J gick hem, gick barnen in i ett ännu högre tempo. Detta resulterade i extremt trötta barn när klockan blev 19. Mycket trött-gråt, som är totalt omöjligt att göra något åt, eftersom de gråter åt precis allting innan det är färdigt. Hur som helst, nu är kl 19.30 och alla ligger inne i Andrea's rum. De trivs att sova tillsammans, men Andrea verkar mest se det som lek och far runt i sängen ett slag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Så jättefint!! Håller med! Väldigt lagom och perfekt istället för ett kort till vissa. (läs:såna som förstår sig på skapade mästerverk gjorda med kärlek och omtanke)*ler*

Kram
Nina

2006-10-12 @ 00:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback