Mår bättre idag

Och det är som det ska vara, eftersom detta med mina depperioder är lite hormonrelaterat. Så, det brukar bara hålla i ett par dagar. Idag är jag på party-humör. Känner mig som jag gjorde när jag var 20 och visste att det var fest på kvällen. Det tråkiga är att det inte ska vara någon fest ikväll, så jag vet inte hur jag ska lösa det.... Inte särskilt kul att parta ensam!! HiHiHiHihIhI

MÄNNISKOR SOM ÄR KÄNSLIGA OMBEDES INTE LÄSA VIDARE!! *skrattar hur mycket som helst*
Sen är jag extremt "sugen", om ni förstår vad jag menar. Vi lever ju i celibat just nu, i väntan på att spiralen sätts in om ett par veckor. Fy Fan, det är inte roligt när man inte får!!


NU KAN NI LÄSA IGEN!
Tja, egentligen har jag inte så mycket mer att tillägga. Förutom att jag är väldigt sugen på att scrappa. Kanske blir det att lägga in en bild ikväll, jag hoppas det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är heltokig,du!!!!*skrattar ihjäl mig*

MEn du..*viskar* Det finns ju andra sätt...:-)))

2006-10-21 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback