Årets första julkort

DT-kort till Minelle. Väldigt enkelt, men kul att göra. Man får fantastisk effekt av denna cardstock (som jag använt till hjärtat och dymotexten) som är vit innuti. Den heter: DCWV. När man använder goozebumps eller dymo spricker det vita igenom, vilket blir riktigt häftigt.

Jul1

Har haft ont i huvudet precis hela dagen, vilket så klart är mindre kul. Skulle behöva lite avslappningshjälp och massage av ansiktet, för i och med mitt bitande, har jag nu ont i musklerna i hela ansiktet, från pannan ner till hakspetsen.
Ska till tandläkaren i morgon för att diskutera bettskena, vilket ska bli intressant. Efter att ha haft ont i skallen i 18 år, börjar jag tvivla på att något ska kunna hjälpa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snyggt kort! Vad är det för cardstock med vitt i botten? Är ju verkligen perfekt till dymon...

2006-10-09 @ 20:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback