Ännu mer halloween

Ännu ett DT-kort till Minelle. Gillade min pumpgubbe så mycket så jag ville ha med honom igen. Förberedde honom redan igår med att sätta Glossy Accents på honom.
Tyvärr var jag tvungen attt fota den här gången. Blommorna gör att det blir för tjockt för scannern (det kommer in för mycket ljus).

Halloween4

På tal om ljus, så var jag på ljusparty hos J igår. Det var riktigt trevligt och jag lärde mig massor om ljus som jag inte visste. Köpte så klart en del också.

Min favorit internetbutik ska lägga ner :(    Pysselpunkten började sin utförsäljning kl 00.01 i natt och jag satt då redo med min lista på saker att beställa. Tyvärr var redan några saker borta, men jag kompenserade det med att handla för ett par hundringar extra!!! :)
Funderar nu på att skaffa mina månadspaket från USA istället. Ska höra med FruH hur hon tyckte sitt paket var först.

Idag ska jag med Miranda på simskola, därefter blir det IKEA. Behöver en ny skrivbordslampa, lite lådor osv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback