Vår lilla skönhet

Dagens alster. Har verkligen längtat efter att få göra något med dessa turkosa papper från Cherry Arte. Jag bara ÄLSKAR dem!!!!
Inte världens bästa bild, men jag hoppas ni ser tillräckligt. 
Var på scrapträff i Linköping i söndags och hade FRUKTANSVÄRT kul!!! Snacka om en modern syjunta! Jag gillar konceptet: kaffe, snack, skratt och scrap!

Känner att jag börjar växa in i rollen som scrappare. Känner att jag har hittat min stil lite. Vet vad jag vill när jag börjar. (kan dock inte alltid få fram det). 
Har tex två LO som jag gjort innan den här, som jag inte ens tagit kort på. De känns liksom inte klara än, så ni får se de senare. 

Paket fick jag från Pysselpunkten igår. Nya chalks, papper, boot loopy brads mm. 
Ser verkligen fram emot att få det första månadspaketet därifrån snart!!!!! 

Vår lilla skönhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback