Mitt nya skrivbord

Här kommer först en bild på hur det såg ut innan. Då hade jag ett klaffbord, ett gammalt köksbord som var lite rangligt. Det stora problemet var dock att det var ben överallt!! Därför, om ni noterar, var jag tvungen att ha hurtsen åt vänster sida, vilket gjorde den ganska svåråtkomlig från sittande läge.

gamla skrivbordet

Med skrivbordet "Jerker" blir det så här.

Nya skrivbordet

Jag köpte till en hurts och lådor "Trissa" som nu kan stå under skrivbordet.

Nya skrivbordet_hurtsar

Även köksgrejer går bra i scrapsammanhang. På första bilden kryddhyllor med blommor + akrylfärg på. Därefter en stång som jag skruvat fast i bordsskivan och kan hänga S-krokar på (väntar dock på att Andrea ska bli äldre, för hon vill gärna plocka där)

Nya skrivbordet_småhyllor
Nya skrivbordet_stång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback