Hallå alla glada!

Igår var jag hos Elle och lämnade de två senaste layouterna + min pärm, så är ni nyfikna vet ni vart ni ska åka!! (i verkligeheten alltså, de syns ju här också)
Sen var jag ÄNTLIGEN på apoteket och köpte silkestejp, så nu kan jag fixa det sista på pärmarna. Gillar inte att ha saker som är halvfärdiga liggande...
På kvällen var jag faktiskt iväg och scrappade hos FruH. Mycket trevligt!!! Gjorde en LO, så sammantaget igår gjorde jag två LO, som synes.

Båda två är DT-layouter:
Simskola

Blomsterbud

Vill ni ha mer information om vad jag använt, går det att läsa på Minelles blogg.

Igår kom också min Rolodex, äntligen! Så, nu är jag i full färd att göra idé kort!!
Rolodex

Idag ska jag jobba i ynka 2,5 timmar. Känns skönt! Så, från kl15 idag är hela familjen tillsammans och det behövs. Jag ska erkänna att jag blir lite stressad av allt farande: lämna barnen, hämta barnen kl 11, äta lunch, åka igen 11.50, hämta Daniel kl 12, jag börjar jobbet 12.15. Helst skulle jag vilja ha barnen kvar över lunch de dagar jag jobbar, så att Daniel hämtar dem på väg hem strax efter 12. Men det får jag inte... Buuuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback