Gjort mina två första DT-layouter

Igår, äntligen, kunde jag sätta mig ner och scrappa lite. Hade påbörjat en idé i huvudet under resan till Stockholm och igår fick jag slutföra den.
Har använt mig av papper från Dianes daughter och ett cardstock från Prism. Blomman är en Heidi Swapp. Allt finns hos
Minelle.
Hade tidigt sett framför mig en LO med många små rutor på. Bestämde mig också att det skulle bli snyggast med sepia-foton. Blomman och speciellt den blå färgen, är där för att bryta av det linjära. Har en baktanke med allt!! :)
minnesfragment

Den andra LO'n gjorde jag i morse. Här hade jag bestämt mig i förväg för att det skulle finnas knappar med som dekoration. Det är en sån sak som jag brukar glömma bort, så detta blev en utmaning åt mig själv. Rubriken är "Det ska börjas i tid" (Andrea läser Creating Keepsakers...) och är "skriven" med vinröda gnuggisar från MM. Tyvärr syns de inte alls här, men de syns i verkligeheten.
Papper här är från Gin X, cardstocken från Prism. Pappren och mina LO's (om ni vill kika på dem live) finns hos Minelle.

Det ska börjas i tid

Sen har jag varit på IKEA idag och inhandlat ett nytt skrivbord, en hurts, lite lådor mm förvaringsmöjligheter. Kommer att fixa före/efter foton nu i helgen.

Hoppas få kommentarer på mina nya alster. Alltid kul!!!

Kommentarer
Postat av: Bea

WOW! Jättefina LO:s! Den översta är så stämningsfull med de färgerna. Den understa är bara för härlig - jättefina foton och knapparna gjorde den "lekfull". Som sagt, det ska börjas i tid... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback