Fan Fan Fan!!!

Det verkar som om Andrea har fått en svinkoppa!!!!!! Vi hade stora problem med det förra hösten, då de två äldsta hade 4 omgångar efter varandra (varje gång blev det penicilin), jag hade en gång och t.om Andrea hade en gång (hon skulle ju inte få, för hon ammade ju och var så liten...2 månader). Jag vill bara kräkas!!! HATAR denna j-la sjukdom!!! Å Paulina som redan är ansatt av inflammation i sina mollusker. Får hon det, så kommer hon (som vanligt) att drabbas 10 gånger hårdare än de andra 2. JAG VILL INTE!!! Kan man lämna allt och komma hem när det är över.......

Hur som helst... Vi pratar om något trevligare. Vill ni veta hur man gör en pärm? Jag gjorde en pärmskola på
Minelle's blogg igår, så kolla gärna där om ni är intressreade. Där finns även de andra DT-medlemmarnas alster.

Har ett annat DT-uppdrag att jobba med i kväll, men det får jag återkomma till senare! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback