Dagens scrappade DT-layout

Japp, jag har scrappat idag också. Utmanade mig själv att använda mycket dekorationer (mer än vad jag gör normalt). Pappren är från Gin X, blomman är Heidi Swapp och i mitten av den en Heidi Swapp Puffy Floral Center.

Pappren och blomman finns hos Minelle.

Rubriken är alltså: Behöver kanske lite mera salt...

behöver mer salt

Är väldigt nöjd med denna! Skönt att kunna bevisa för mig själv att jag KAN scrappa med mycket saker utan att för den skull fotot "försvinner".

Kommentarer
Postat av: Nina

Jisses, vad du är produktiv...ovh KREATIV!

Du gör så mycket läckra LO, Petra! Håller med, det underbara fotot är helt klart i fokus, ändå missar man inte en enda av detaljerna!!!
Gillar pilen och Rubriken :-) Elle har helt klart valt rätt DT, nu bara måste jag ju dit och shoppa papper!

Kram

2006-08-19 @ 23:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback