Är i Skåne

Är "hemma" hos mamma och pappa och hälsar på i några dagar. Men, det är väldigt svårt att hålla sig ifrån datorn... HiHiHi
Bestämde detta hastigt och lustigt i måndagskväll. Men eftersom jag skulle på scrapträff i tisdags, kunde vi inte åka förrän på onsdag morgon. Daniel började jobba i måndags och därför är det bara jag och barnen som är här.
Eftersom jag åkte tidigt i onsdags, har jag inte hunnit lägga in bilder från träffen. Men, det blev två dubbel-LO's som handlar om legoland. Jag åker hem på söndag morgon, så om ni håller er lite så får ni snart se.
Jag kommer att börja jobba mina 30% på måndag. Barnen börjar åter på dagis (tre timmars) då. Andrea ska dock inte börja dagis förrän efter jul, så därför kommer min man att vara lite ledig nu när jag jobbar. Det kommer att bli toppen bra!! Att barnen får se mer av pappa även i veckorna. Annars åker han ju innan barnen stiger upp och kommer hem en timme innan det är dags för nattningsritual. De ses ju i princip bara på helgerna. DET BLIR BRA!!!!

Idag har vi varit på sjön (Ivösjön) med mammas och pappas båt. Så härligt!! Det är en sak som jag kan sakna hemma ibland. Barnen badade, vi fikade och så fick de provköra båten!! Jättespännande. Tyvärr kan jag inte visa bilder, eftersom mor och far inte har rätt sladd till datorn...

Jag hör av mig en annan dag! Ha det gött, alla!!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hmm ja, jag har funderat på var du höll hus *hihi*. Hoppas att ni får en trevlig vecka och så hörs vi när du kommer hem! Hint - vi har köpt hus... snacka om fjärilar i magen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback