JAG FYLLER 30 ÅR IDAG!!!!

JAG FYLLER 30 ÅR IDAG!!!!

Japp, idag är det min födelsedag. Känns fantastiskt kul, tycker jag. Inter för att det blir något firande förrän på lördag, men mannen och barnen kom i alla fall med frukost på sängen i morse.
Av min man har jag fått en romantisk spa-weekend på Söderköpings Brunn i början av juni. Han ska naturligtvis med och svärmor och svärfar ska vara barnvakt. Ska bli såååååå mysigt!!!!!!!!!!!!!

Bilden är tagen i vår husvagn på påskafton. Vi fick upp förtältet i fredags, så vi hade en premiär helg där från lördag till söndag. Det visade sig dock att kranen på toa frusit i vinter, så kopplingen mellan slangen och blandaren har spruckit och läcker. Fick därför åka hem en dag tidigare än planerat för att köpa reservdelar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback