***Fancy Pants vinterserie***

Jag har skapat två layouter till designat idag. Missa heller inte bloggen, där det bland annat pågår en tävling!
På den första har jag även denna gång använt den underbara vinterserien Frosted från Fancy Pants. Jag har däremot använt dem till en mer julinspirerad layout, men jag tycker att det funkar. Pappren jag använt heter Hill of Snow, Winters's Chill och Frosted Cards. Som bakgrund har jag ett Bazzill, vit cardstock.



Jag vill att ni uppmärksammar den stora journalingbladet som jag har med på båda layouterna. De kommer från ett häfte med olika storlekar journalingblad (2 av varje "färg", 3 av varje form och 4 olika former, dvs 24 blad). Häftet är från Fancy Pants och är oerhört prisvärt!! Finns flera olika häften, som ni hittar här. Jag har använt mig av häftet Christmas Magic.

Molnet med text i på layouten ovan och de små klistermärkena + den vågiga kanten på layouten under, kommer från ett klisterark från Crate. Just nu är dessa ark på rea och ni kan hitta dem här.
Banden är underbar spets i ett elastiska material! De finns i flera färger. Jag har använt bla vinröd, men ni kan hitta fler färger här.
Jag har använt en brad med en julstrumpa på från Imaginisce. De är också på rea just nu!
Slutligen har jag använt ett alfabet från Basic Grey, vilket jag använt på båda layouterna.

Pappren jag använt mig av här är Fancy Pants String of Snow och Red/Green Half Bracket.
Bakgrunden är ett kraft-cardstock från Jillibean Soup.
Halvpärlorna är från Prima och bradsen är från Sassafrass Lass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback