***Daisy Bucket***

Så var det lördag igen och jag har skapat för designat. Kika in i bloggen också, som dagligen fylls med inspiration från designteamet.

Jag har fått äran att skapa med underbara papper från Daisy Bucket. De är så mjuka i sin karraktär, nästan som sammet (men det finns inget tyg på dem). Pappren jag använt är At the Cape och Beach House. Allt ihop satt på ett vitt Bazzill.



Det svarta ni ser har jag stämplat på OH-plast. Stämplarna kommer från Jenny Sandberg och säljs just nu på REA.
Journalingrutan är också stämplad, Purple Onion - Deluxe Labels.
Jag har använt mig av en QK-fjäril och en sjöstjärna i plast. Klamrarna är i chipboard som jag sprejat med Glimmer Mist. Dessutom har jag använt ganska mycket Fluid Chalk.
Alfabetet är ett American Crafts Vinyl Thickers.

Det var faktiskt allt. Ibland behövs det inte så mycket för att det ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback