***Okej, jag är knäpp***

Hmmm, jag tror jag går in lite för hårt i mitt läsande. Just nu har jag påbörjat andra boken i Twilight-serien. Edward har precis berättat för Bella att han tänker lämna henne och det är så förfärligt att det känns som om jag också blir lämnad! Jag går runt här med en väldigt dyster känsla i kroppen som vägrar släppa. Det var inte kul att behöva lämna boken och åka till jobbet, men nu är jag här och hoppas att dagen ska gå väldigt fort.
Jag behöver en kram!!! Buuuuu ( ;) )

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh nu måste jag bara köpa de där böckerna,har slagit ifrån mig länge att det inte är nåt för mig,vampyrer... men nu är jag alldeles för nyfiken och de låter ju bra!

2009-09-10 @ 19:51:06
Postat av: Bea

Då är vi två ;-)

2009-09-10 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback