***Åhhhh så kul!!!***

I helgen gick höstens LinköpingScrap av stapeln. Jag vill bara säga att om du inte var där så missade du verkligen något!! Det var såååå kul och jag är så full av inspiration, intryck och glädje att det kommer att räcka ända fram till jul. Jag hann med flera layouter och ett kort (hör och häpna). De är scannade och klara men jag är på jobbet, så ni får hålla er till tåls till ikväll.

Sen fick jag ett underbart nytt designpaket från Designat!!! Jag går här på jobbet och längtar efter att få åka hem och sätta tänderna i det (so to speak). Har duortfarande inte kikat in i den butiken, så säger jag återigen att då har du verkligen missat något. Skynda!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej och tack för trevligt sällskap i helgen! Hoppas att vi ses snart igen :)

Kram!

2009-09-07 @ 18:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback