***Skapat och dödsfall***

Börjar väl med dödsfallet, eftersom jag misstänker att det var det ordet i rubriken ni fastnade på. Det är min farmor som gått bort, 95 år gammal. Hon dog i lördags efter att hon helt enkelt inte återhämtade sig efter ett lårbensbrott ett par veckor innan. Och ni behöver inte skriva några "beklagande" kommentarer, för jag är som alltid realist och känner ingen egentlig sorg. Min farmor var en gammal gumma, som helt enkelt levt sitt liv färdigt. Ingenting konstigt med det. Dessutom känner jag att min farmor redan varit borta i flera år, eftersom jag upplever att hon endast varit här rent fysiskt. Jag är glad för att det gick relativt snabbt, för alla inblandade parters skull.

Nu tar vi skapandet. Känner själv att min blogg är lite "låg" just nu, men faktum är att jag skapar flera gånger i veckan. Jag har ju uppdrag både till
Designat och till Scrappiz, så en del skapas som ni får se senare. Just nu har jag dock skapat en enkel layout enkom för nöjes skull. hihi



Nu ska jag lyssna lite på Harry Potter innan jag går och lägger mig. Tidig morgon imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback