***Har fått värdefull hjälp i helgen***

Det var ett tag sen jag sa någonting om bygget. I köket har jag BARA (!!!) passbitar kvar. Till och med gardiner har jag satt upp, men jag saknar fortfarande ett par möbler som inte är inhandlade än.
Nu håller vi på med det som var kontor och som ska bli vårt sovrum kombinerat med kontor. Mamma och pappa kom hit i torsdags och de hjälper oss just nu med det. Vi har kommit så långt att allt är tömt, garderoberna rivna, vi har målat taket och väggarna. Håller på att sätta upp de gamla köksskåpen på väggen över det som ska bli kontorsdelen, därefter ska vi bära ner sängen. Sen börjar det faktiskt bli klart. Har helt glömt bort kameran i detta, men ska försöka uppdatera er med bilder imorgon.
Jag är i alla fall väldigt glad och tacksam att mamma och pappa är här och hjälper till! Det blev som en kickstart för att (orka) komma igång igen. Allt som är stort och jobbigt är härmed klart och det är bara själva inredningsbiten och lite organisation kvar.
Jiiiiiiihaaaaa!!!!!

Nu ska jag och mannen åka på bio. Vi måste ju passa på när vi har barnvakt och vi MÅSTE se Änglar och Demoner, eftersom vi älskade boken.
Ha en bra söndag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vad skönt att det är så lite kvar nu! Och mysigt ätt komma iväg på bio!

Postat av: Sara

Så härligt att ni kan se slutet!! Förstår att det måste kännas jätteskönt!

2009-05-24 @ 21:07:53
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback