***Mormor är hemma igen***

2 stycken sår hade hon i magen (eller rättare sagt: det ena var i tolvfingertarmen), men igår fick hon i alla fall komma hem. Väldigt trött och matt men glad att vara hemma. Såklart, hon blir ju inte yngre heller, så det tar ju på krafterna när något sånt här händer. Dessutom kan hon ju bli matt av medicinerna, vad vet jag. Jag har själv inte pratat med henne. Känner att jag ger henne ett par dagar för återhämtning först. Jag misstänker att hon har tillräckligt mycket folk ändå som ringer.
På onsdag kommer mamma och pappa hem. Hoppas hinna få tag på dem direkt när de landar. De kanske vill åka den vägen förbi och då är det ju dumt att lämna Stockholm åt skånehållet till.
Min lilla skruttant. Skönt att det inte var värre.

Kommentarer
Postat av: Bea

Visst är det hemskt när man inser att ens nära och kära inte är odödliga... Skönt att det "bara" var magsår och hoppas att hon snart blir bättre.

Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback