***Hemma från kryssningen***

Åh, vilken underbar helg jag har haft!!! Jag, Bea och 133 andra scrappande människor. Vad kan vara bättre!? Tack, vännen, för att du stod ut med mitt hostande ;) Ett större tack för att du förgyllde min helg!!

En del har jag hunnit med att göra, men bara hälften kan jag visa upp nu. De andra är inte riktigt klara. Jag ska ALDRIG mer packa light!!! Såååå hämmad har jag kännt mig den här helgen, när det kom till att skapa egna saker. Nåja, jag har i alla fall lärt mig en läxa.



"Skidar på" gjorde jag till en skissutmaning på lördagkvällens cropparty. 



"För sina bubblors skull" skapade jag redan på fredagkvällen. Ett bidrag som min väldigt trötta hjärna knappt lyckades få ur mig. Puh, det var med nöd och näppe!



"Långe Erik" är gjord idag, söndag, till en kurs som Lina höll i. Gillade denna LO'n. Ett typexempel på det man "lär" sig under de här kurserna: ett sätt att jobba på som jag inte själv skulle komma på tanken att göra, men som känns roligt att få testa.

Hjärnor är konstiga. Just nu känns det som om datorn står i uppförslut och min man sitter nedanför mig (bakom mig, vid sitt eget skrivbord) Hur snurrig i skallen skulle jag vara om det faktiskt hade gungat något på havet?!?!?!?!?! Misstänker dock att kombinationen med mina ögon som just nu spelar mig ett spratt, gör effekten dubbel. Kanske. Eller också inbillar jag mig bara.
God natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

"Långe Erik" var supperläcker! (Men vad var det ni lärde er? nyfiken)

Postat av: Lotta

Ojoj vad mycket fint man hittar igen på din sida. Vet att det var ett tag sedan jag var inne och det är ju alltid lika kul att se vad du hittar på. Ser fram emot att ses på den stora träffen. Fram tills dess har du en liten utamning i min blogg att hämta :)

2009-03-02 @ 13:18:19
URL: http://www.lottaslillakrypin.com/
Postat av: Sara

Så kul ni verkar ha haft det! Jag är mäkta avis!! Mycket fint hann du med att skapa också! Ha det, kram

2009-03-02 @ 14:33:28
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback