***Jodå, jag lever***

Jag finns här, även om jag är mycket tyst just nu. Vi njuter av att inte ha så mycket bygge att pyssla med, även om det fortfarande inte är klart. Har börjat scrappa igen och känner en enorm skaparlust, men har inget att visa då det är på uppdrag. Ni får helt enkelt vänta lite.

Har fått in vår garderob i sovrummet i veckan och nu i helgen har vi ägnat oss åt att bära ner kläder och slänga allt vi inte använder. Det har min man inte gjort någon gång sen vi träffades och han har väldigt svårt för det, men med lite hjälp från mig har vi lyckats slänga 3 pappkassar och 7 plastpåsar med kläder!!! När vår klädkammare nu är tömd återstår det att fylla den igen ;). Eftersom vi har två klädkammare och just denna står i Mirandas rum, lämpar sig den bättre till förråd. Där ska jag ha in kartonger med julpynt och såna saker som jag inte behöver ha hela tiden. I den andra klädkammaren kommer vinterkläder och sånt att vara. Uppdelat och bra! När all omorganisation är klar, känner jag att jag kan börja leva ett normalt liv hemma igen, utan en massa röra överallt. Har bestämt att det ska vara klart innan semestern, vilket är om 2 veckor för D och 3 veckor för mig.

Så här ser det ut i hallen under trappan just nu:


Och här har ni garderoben i sovrummet:






Nu ska jag se om jag kan scrappa lite innan vi ska på picknick med Mirandas klass. (Ja, en söndag....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback