***Ännu en till Scrappiz***

Här kommer ännu en LO som just idag visas på Scrappiz. Denna gång handlade det om att använda en barnvisa som inspirationskälla. För att se vad några av de andra tjejerna i Scrappiz bloggredaktion gjorde, kolla in Scrappiz blogg.



Har sugit i mig astma medicin i en vecka nu och märker en KLAR förbättring!! Jag hostar visserligen lite grann, men det håller mig inte längre vaken på nätterna. Dessutom kan jag andas fritt hela tiden! Ska bli intressant att se hur den här veckan blir, med tanke på att vädret ska bli bättre. Hur som helst, medicinen ska jag ju andas under hela sässongen, så att jag slipper må dåligt av allergin. SKÖNT att ha fått hjälp!! Äter också antihistamin, för det är det enda som hjälper mot kliandet i ögonen.
Idag har min man sin första semesterdag (jag jobbar denna veckan också) och han och barnen har passat på att spela minigolf när jag var på jobbet. Härligt för dem att vara hemma och bara tanken på det (och att jag slipper alla hämtningar och lämningar) gör att jag tycker det känns som semester för mig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback