***Scrapträff idag***

Vi som fixar LinköpingScrap-träffarna, träffades idag för ett planeringsmöte och några timmars härlig scrapstund. 3 layouter gjorde jag, men en får ni vänta på (eftersom jag väntar på att lite glossy ska torka) tills imorgon. Det blev bara julbilder (som sagt, bäst att smida medan järnet är varmt) och dessutom blev det 2 foton på varje LO!! Fortfarande bara en LO i år med ett foto. Trendbrott hos Petra?!?!
Innan ni får se vad jag gjorde, vill jag sända ett särskilt TACK till Malena som återuppväckte mitt intresse och min nyfikenhet inför fotografering. Känner att jag stått stilla ett tag och inte utvecklats speciellt mycket. Men tänk att det inte krävs mer än lite information (och en beställning på två Scott Kelby böcker ;) ) för att göra så mycket. I morgon blir det fota av!!
Här kommer layouterna:





Åh, börjar bli sugen på en A3 scanner. Men, tills dess får ni stå ut med att nedre delen på bilderna försvinner.

Notera att jag på de 3 senaste LO'erna använt samma röda AC-alfabet..... Tja, är det jul så är det! Någonstans där det inte är jul längre, är här hemma i huset. Det är bara gardinerna kvar, men de får jag ta i morgon eller nästa helg. Min man och mina barn har varit så duktigta idag och städat bort allt. Skönt! Hur mycket jag än älskar julen, så försvinner oftast känslan så fort det blir en vecka in i januari. Dessutom hade vår gran gjort sitt nu. I

Min självgående dammsugare kom igår!!! Den är huuuur bra som helst!!!! Det blir verkligen rent och den fungerar klockrent: återgår själv till laddaren när det gått en timme, eller tidigare om han bedömer det tillräckligt rent. Perfekt städhjälp. Bara nu jag och mannen ser till att golven är rena från leksaker varje kväll, så kan jag starta den när jag åker till jobbet. Me like!!! Det är det närmsta jag kommer till hemhjälp just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback