***Äntligen nått att visa upp***

Här kommer en LO som jag gjorde igår. Satt ganska länge med den. Fick inte riktigt ihop det som jag ville, men det löste sig tillslut. Men det var skönt att sätta sig med den. Jag har haft en jobbig vecka, med möten och annat. Dessutom ännu ett aura-migrän anfall (2 sen jul) och väldigt ont i kroppen.



Jag hade ingen tanke på att det skulle bli en monokromatisk LO, men det blev så i alla fall. Ser ni den stora stjärnan under "Paulina"-lappen? Det är en clear-stjärna, så den syns bara lite vagt.

Sista dagen på januari idag. Bara 29 dagar kvar till den första vårmånaden!!! Åhhh, vad jag längtar efter sol!! Tror inte jag har sett solen mer än ett par gånger sen i november. Jag är svältfödd!!!!
Dessutom är det ju bara 27 dagar kvar till kryssningen!!!! Det ser jag verkligen fram emot!!! Jag behöver shoppa. Kände igår när jag satt med den här LO'n att jag har skittråkiga dekorationer, så det är det jag är på jakt efter. Det och cardstock, som börjar tryta i vissa färger.
Nu är det städning som gäller. En fördel med den självgående dammsugaren, är att man kan lägga den tiden på att städa och plocka i annat, som man annars bortprioriterar för att dammsugningen är viktigast. Nu sköter ju sig dammsugningen av sig själv, så nu ser jag det andra på ett annat sätt.

Kommentarer
Postat av: sannaf

Härligt karamellig rååååååsa layout. Söta foton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback